instagram, yo

666 CHAMBERS ON INSTAGRAM

5.3.13

fuzzy red.

ten rodzaj poniedziałków, podczas których postanawiam skupić się na pracy w domu. szkoda, że nie do końca mi wychodzi i robię sobie jedzeniowe wycieczki, a potem pół dnia gotuję. przynajmniej nie narzekam wtedy na początek tygodnia.
jakby jeszcze ktoś nie zauważył, to napiszę to i ja: w końcu przyszła wiosna. tak bardzo tęskniłam.

domowo-zakupowo-wycieczkowy zestaw.


last monday - one of the days, when i decide to work at home. too bad that i'm impatient and there're always 82749 things to do - meaning going grocery shopping and cooking half of day. at least i'm not so fussy, when i start my week like this.
in case someone hasn't noticed yet: spring is here. miss you so much, babe.

staying-at-home-going-grocery-shopping-set.









[jacket, knit & beanie - thrifted, sneakers - vintage reebok, bag - ikea, sunglasses - h&m]

19 comments:

  1. awww it's cute! i love your jacket and shoes! it's amazing<33
    http://ohhangel-mylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wyjątkowo dobrze Ci w czerwieni

    ReplyDelete
  3. Genialnie Ci w czerwieni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miło to czytać, bo zawsze miałam co do niej mieszane uczucia :)

      Delete
  4. świetny zestaw i połączenie barw. podoba mi się przełamanie dość eleganckiego looku ze sneakersami :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! nie nazwałabym go eleganckim, bo biegałam w nim po warzywa i inne głupoty pół dnia ;)

      Delete
  5. świetny post i śliczny płaszcz! :)
    kandulix.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. piękne to czerwone! zresztą nie od dziś wiadomo, że jestem fanatyczką mixu czerń+czerwień, zatem podoba mi się bardzobardzo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam z myślą o mamie, ale niestety nie dałam jej się nacieszyć haha
      dziękuję! i bardzo dobrze wyglądasz w tym połączeniu - jak śnieżka ;)

      Delete
  7. ah, widziałam Cię w niedzielę w autobusie, 130, wysiadałaś na Pulawskiej, siedziałam za Tobą :P Poznałam po butach :D Pozdrrrawiam ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak paparazzi. niedługo będę się bała z domu wychodzić hehe

      Delete
  8. niezły łup ten płaszcz! świetnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  9. love!
    http://oppositelipstick.blogspot.be/

    ReplyDelete
  10. fajna masz ta "babciny" plaszcz czerwony! MEGA mi sie podoba :D

    ReplyDelete

Thanks.
And i'm sorry for the captcha, but no spammers are wanted here.