instagram, yo

666 CHAMBERS ON INSTAGRAM

30.12.12

clothing devotion.

przywiązałam się do kolejnego elementu ubrania - ostatnio były to koturny, teraz padło na kurtkę (szarą czapkę w sumie też). ciepła, trochę za duża (w końcu jest z męskiego działu) i prosta. coś, czego szukałam długo.
tym razem bez zbytniego rozbierania się, bo pomimo pięknego słońca, tempartura była zabójcza.

i'm devoted to another piece of garment - lately it was all about cheap monday wedges (yeah, i know that all of you have noticed my special feelings for them), now it's all about this jacket. i'm wearing it too often. and this gray beanie too.
warm, a little bit oversized (h&m men - yesss) and pretty simple. something, which i was searching for a long time.
and not a lot of undressing - despite the sun shining beautifuly, it was damn cold.




























[jacket - h&m men, sweatshirt - asos, jeans - cubus, holographic bag, scarf and sunglasses - h&m, white chain - diy]

15 comments:

  1. Replies
    1. dzięki wielkie - bardzo mi schlebiają takie komplementy :)

      Delete
  2. Wczoraj kupiłam tę kurtkę dla boya, same duże były, a też chętnie bym ją przygarnęła, bo jest idealna. Mam fazę na holo, wiec torebki Ci zazdroszczę baaaardzo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma co ukrywać - jest ;) jeszcze za śmieszne pieniądze. torebka też złapana na przecenie :)

      Delete
  3. you're just perfect to me <3.

    ReplyDelete
  4. nie chciałabyś sprzedać tej torebki? santababiala@wp.pl

    ReplyDelete

Thanks.
And i'm sorry for the captcha, but no spammers are wanted here.