instagram, yo

666 CHAMBERS ON INSTAGRAM

6.12.12

baroque.

po pierwsze: przepraszam. mam świadomość, że w moim przypadku to dość długi zastój, biorąc pod uwagę wcześniejszą częstotliwość postów, ale po prostu życie naukowe i prywatne pochłania mi za dużo czasu. na zimę jak znalazł.

nie gonię ślepo za trendami. raczej obserwuję je spokojnie z bezpiecznej odległości i przywłaszczam sobie później co nieco, oczywiście w wersji dla uboższych, bo o projektantach mogę sobie póki co śnić słodkim snem. tak właśnie wygląda sprawa bluzy, którą miałam na sobie parę dni temu - zara zaadaptowała trend lansowany na ten sezon przez dolce&gabbana, gdzie barokowy przepych wylewa się drzwiami i oknami. pod koniec jesieni na sklepowe półki wkroczyły ubrania i dodatki z motywami barokowymi, aby wszystkie ofiary mody mogły dogonić niedoścignionych. zaszalałam i ja. do kompletu czeka od roku spódnica kupiona w jednym z second handów, bo jakoś ciężko mi się zebrać do jej przerobienia. i znowu nie będę na czasie.

jeżeli śledzicie moją stronę na facebooku, to pewnie macie świadomość, jak miła współpraca czeka mnie w tym paskudnym, mroźnym miesiącu. zostałam wybrana przez solestruck na ich grudniową blogerkę i nie mogę się już doczekać, kiedy zacznę publikować swoje wypociny. będę na bieżąco informować o tym, co będę zamieszczać na blogu solestruck, póki co możecie sprawdzić, co napisałam o sobie w konkursie. o tu. spodziewajcie się nie tylko mojej osoby, która gości tu zbyt często, ale także postów o wszystkim i o niczym haha stay tuned!





















[coat - mango, sweater & bag - zara, denim shirt - second hand, shorts - used to be my mom's, wedges - cheap monday]

34 comments:

  1. absolutnie zabójczy zestaw zdecydowanie w moim typie

    ReplyDelete
  2. podoba mi się i płaszcz i sweter.
    i podoba mi się to jak piszesz... i w ogóle ostatnio jeden z ciekawszych blogów ;)

    pozdr. AL

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo! i bardzo mi miło... i cieszę się, że ciągle tu zaglądasz. doceniam! :)

      Delete
  3. Replies
    1. haha cieszę się bardzo, krzysztof!

      Delete
  4. świetny zestaw. 'W porę' się sieciówki ogarnęły że barokowy wzór to hit z wybiegów z poprzedniego sezonu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! raczej z obecnego sezonu. jakoś nie zauważyłam go w poprzednim, ale może się mylę :)

      Delete
  5. Replies
    1. dziękuję, ale makijaż jest praktycznie żaden - kreski na powiekach i tyle :)

      Delete
  6. Całość świetna ! Sama bym się z chęcią tak ubrała ;)

    ReplyDelete
  7. jesteś piękna :*

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Cię :D.
    Ciepły ten płaszcz, nadaje się na naszą zimę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dzięki!
      sama robiłam taki wywiad przed jego kupnem i dowiedziałam się, że się nadaje. nie do końca się z tym zgadzam ;)

      Delete
    2. Nie ma za co, jesteś zdecydowanie jedną z najlepszych polskich bloggerek :).
      Jaki masz rozmiar? Nie wiem czy to był ten, ale mierzyłam w rozmiarze M i był gigantyczny, a dodam, że zazwyczaj wybieram L, żeby zmieścić pod płaszczem grube swetry (+ jestem o wieeeeeele, wieeeeele grubsza od Ciebie)... no i się tak zastanawiam czy to ten sam? Jak go zapniesz to jest taki "pudełkowaty", duży?

      Delete
    3. nie porównuj się lepiej do ludzi z internetu hehe
      to jest M i jest całkiem spory, ale taki ma właśnie być :) jak go zapnę, to widać, że jest "oversized" i tak jak mówisz tworzy "efekt pudełka", więc może był to ten sam.

      Delete
  9. Po pierwsze - gratuluję współpracy i będę śledzić co tam nowego :)

    Po drugie świetny zestaw! Bluza bardzo fajna ale i płaszcz zwrócił moją uwagę, jest piękny. Coś zrobiłaś z włosami? Widzę, że nie jest to jakaś wielka zmiana, bo pewnie bym wiedziała o co chodzi od razu. Nie wiem, dłuższa grzywka? bardziej odkręcone końcówki? W każdym razie jest pięknie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo!

      dziękuję po raz drugi ;) haha nic nie zrobiłam. grzywka jest (a raczej była, bo już ją podcięłam) długa, bo trochę jej się odrosło. a cała reszta zawsze układa się jak chce :)

      Delete
  10. Wyglądasz.. wow, przecudownie !:)

    ReplyDelete
  11. Gratuluje współpracy z solestruck! Barok z ciemnych kolorach - jestem jak najbardziej na tak. Swoją drogą, patrzę na Twoje wysokie koturny w śniegu i nie wierzę, że sama chodziłam w 16tkach codziennie przez całą zimę w tamtym(chyba?) roku, teraz wywracam się nawet w emu. Nie wiem czemu to napisałam, ale w sumie nie lubię ograniczać się do epitetów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki!
      do przerobienia czeka właśnie srebrna spódnica, więc będzie kompletne przeciwieństwo. to była dopiero zapowiedź śniegu - jak leży gruba warstwa, to wkładam zazwyczaj na nogi rubber ducki, a koturny pojawiają się od święta. 16cm? zimą? podziwiam i szanuję haha bardzo dobrze, bo lubię mieć co czytać ;)

      Delete
  12. Bardzo fajny płaszczyk, sama bym taki chciała, podobnie jak buty. Ale strasznie nie podobają mi się rajstopy w Twoim wykonaniu. Jak dla mnie nigdy nie pasują. Może dla tego, że nie podobają mi się proporcje w tej stylizacji. W płaszczu to wygląda ok, ale jak go zdejmujesz to strasznie dużo jest u góry: bluza, koszula dżinsowa, spodenki dżinsowe, a potem są tylko czarne nogi i czarne buty. Nie wiem czy takie było zamierzenie, że proporcje mają być zaburzone, ale nie "czuję" tego. W ogóle zawsze mnie to boli, że ubierasz się tak... pomimo swojej figury. Takie mam przynajmniej wrażenie. Nie mówię, że masz nosić obcisłe sukieneczki i podkreślać figurę, ale bardziej ja... zauważać? Po prostu mam takie wrażenie, że ubrania są fajne, ale nie do końca dobrze leżą. To takie moje subiektywne spostrzeżenie.
    Ps. Cudowna torba, zakochałam się.

    ReplyDelete
    Replies
    1. trochę to pogmatwane. "(...)w Twoim wykonaniu." "jak dla mnie nigdy nie pasują." "(...)proporcje w tej stylizacji." - to jak to w końcu jest z Tobą i rajstopami? ;)
      ubieram się tak, jak lubię. a czasem lubię zaburzać proporcje. nie mam super figury, więc nie będę podkreślać swoich niedoskonałości. poza tym mamy zimę i noszę na górze dużo warstw, więc wychodzi całkiem masywnie. jak dla mnie jest dobrze, ale to kwestia gustu. w końcu każdy ma inny :) cieszę się też, że Twój komentarz to konstruktywna krytyka, a nie plucie jadem.

      Delete
  13. nie będę oryginalna: świetny zestaw!

    ReplyDelete
    Replies
    1. też nie będę oryginalna: dziękuję bardzo!

      Delete
  14. You're so beautiful, and I love how you coordinate the color in your outfit in the subtlest way.

    SIDEWALKCATWALKS.com

    ReplyDelete

Thanks.
And i'm sorry for the captcha, but no spammers are wanted here.