instagram, yo

666 CHAMBERS ON INSTAGRAM

11.11.12

grey cotton, black leather.

dzisiejszy post idealnie oddaje wszystko, co jesienne. nienawidzę faktu, że tak wcześnie robi się ciemno i ciężko złapać dobre światło do zdjęć. z tego powodu poniższe zdjęcia wyszły trochę nie tak jak powinny. za co przepraszam!
bluza długo czekała na realizację, ale w końcu się udało. połączenie czarnej skóry i szarej, solidnej bawełny. najlepiej. uwielbiam różnicę faktur pomiędzy jednym i drugim. skoro jesteśmy przy fakturze, to chyba wszystko co miałam na sobie ma specyficzną fakturę - zaczynając od butów z włosia (sztucznego oczywiście!) na w/w bluzie kończąc. jestem cholernym czuciowcem i lubię dotykać wszystkie ubrania przed zakupem. ot, kolejne z ludzkich zboczeń.
szary, czerń i biel. najprostsze z możliwych.
jesienne kolory, jesienna pogoda i trochę jesiennej muzyki poniżej. bez zbędnego gadania.

i guess that today's post is perfectly autumnal. without the falling leaves haha i hate the fact, that it's getting so dark so early. and it's hard to get the perfect lighting for the pictures. that's why photos below don't look how they supposed to. i'm sorry!
this crewneck was waiting for a looong time to be made, but here it is. mix of black (faux) leather and thick, grey cotton. pure perfection. i love the fact that they have so different textures. talking about textures - everything worn by me that day was so different - starting with black (faux) pony wedges, ending with the crewneck mentioned above. i'm so about touching clothes before buying them haha another human deviation.
grey, black and white. so simple, so good.
autumnal colors, autumnal weather and some autumnal music under the pictures.


















[crewneck with leather sleeves - old leather jacket + crewneck from second hand shop, jeans - no name, pony wedges - cheap monday, white bag - second hand shop, chain - asos (old one)]



ahh zola jesus is good for any time of the year.

30 comments:

  1. Replies
    1. love them too ;) thank you!

      Delete
    2. w końcu nosisz? nie były za duże?

      Delete
  2. Buza fantastyczna! cały zestaw super. Tak jak piszesz - proste fasony i postawowe kolory + ciekawe faktury = <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo :) szkoda mi tylko, że zdjęcia wyszły jak wyszły/mój skill w photoshopie jest tak słaby. faktury mogą tyle zmienić!

      Delete
  3. Eco leather or natural? (AB)

    ReplyDelete
  4. mega mega zazdroszcze torby! szukam bialej od dawna i ta jest idealna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) kupiona swego czasu za 5zł

      Delete
  5. Kolejna bluzka, nad którą się rozpływam! I w dodatku jak ładnie ci to wyszło, moje umiejętności krawieckie nie pozwalają mi na doszycie rękawów, jakaś dziwna mała ułomność.
    I mamy tą samą przypadłość, zawsze muszę dotknąć każdej rzeczy, czasami moje 'oglądanie' rzeczy ogranicza się tylko do dotykania ich haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha miło mi! nie martw się - jesteśmy dwie. gdyby nie pomoc mojej mamy, to nic by z tego nie wyszło ;)
      skąd ja to znam :D

      Delete
  6. Nosiłbym cały ten outfit. Ok, może oprócz butów.

    ReplyDelete
  7. super zestaw, buty strasznie fajną koniopodobną fakturę mają.
    Największy plus za muzykę, wielbię Zolę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! właśnie żałuję, że tak słabo je widać, ale warunki były jakie były :)
      cieszę się bardzo, że ktoś, kto tu zagląda też ją docenia!

      Delete
  8. jak dla mnie strzał w dziesiątkę!
    bluza rewelacja!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. na maksa się cieszę, że się podoba!
      dzięki!

      Delete
  9. Trafiłam tu przez przypadek i jestem zachwycona ; )
    Uwielbiam twoją zabawę z modą.
    Obserwuje.
    Pozdrawiam,Inka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się bardzo, że nie "z pudelka" haha i bardzo mi miło to czytać!
      dzięki!

      Delete
  10. O ja jestem zakochana w tej bluzie. Gdzie ją dorwałaś? ;> Cała stylizacja fajna bo prosta, bez niepotrzebnych udziwnień, w sam raz na jesienne co dzień.

    ReplyDelete
  11. Serio zrobiłaś tą bluzę sama!? Może powinnaś zacząć zbierać zamówienia i robić hurtowo? ;) ja się piszę na taką bez zastanowienia! Jest Genialna!!!!! :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. z nieocenioną pomocą mamy ;) haha raczej nie ma mowy o hurtowej pracy, ale może kiedyś zrobię giveaway z czymś zrobionym przeze mnie. i dziękuję za miłe słowa!

      Delete

Thanks.
And i'm sorry for the captcha, but no spammers are wanted here.