instagram, yo

666 CHAMBERS ON INSTAGRAM

25.11.12

23.11

don't have much to say. shitty autumn.
1. i wear crewnecks too often.
2. some nice cooperation with one of the amazing shoe shops is waiting for me. more to be announced soon on my facebook. effects later here!

and i'm damn sorry for my chipped nails, but... yeah, i like chipped black nails.






















[coat & crewneck - second hand shop, floral pants - mango, wedges - cheap monday, bag - zara, chain necklace - asos, spiked bracelet - glitter]

32 comments:

  1. świetny zestaw, spodnie szczególnie mi się podobają. A paznokciami się nie przejmuj też często mi się nie chce zmywać moich i są jakie są ;pp


    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! brak czasu robi swoje hehe

      Delete
  2. buty do mnie nie przemawiają, jednak zdecydowanie zakochałam się w spodniach!

    ReplyDelete
  3. świetne połączenie kolorystyczne.zupełnie na przekór pogodzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję. za dużo szarości w końcu :)

      Delete
  4. spodnie sa boskie. szalenstwo o tej porze roku. uwielbiam cos takiego!

    ReplyDelete
  5. uwielbiam crewnecki, najwygodniejsze na jesień. stylizacja ciekawa

    ReplyDelete
  6. Wzór na spodniach wygląda wyjątkowo apetycznie w tym jesienny otoczeniu. Super zestaw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dodatkowo jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. dziękuję bardzo :)

      Delete
  7. te spodnie, buty i ogólnie wszystko:) jeeej rewelacja, zresztą jak zawsze :) pozdraaaawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo! niezmiernie mi miło :)

      Delete
  8. Wygodne te buty? jak wychodzi rozmiarówka w CM? niby klikam te pokaż rozmiar i na każdej stronie inaczej cm podają

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo wygodne. moim zdaniem jest zaniżona i trzeba brać o rozmiar większe. zresztą gdzieś czytałam o tym modelu takie same opinie jak moja :)

      Delete
  9. love the shoes!!
    and the pants are so rad!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. o cokolwiek by nie chodziło - dziękuję! :)

      Delete
  11. Cześć! Mam problem, mianowicie szukam zimowych męskich butów, niestety kiedy znajdę coś ciekawego albo jest ze skóry naturalnej albo niedostępne w Polsce... Znasz może jakieś buty zimowe stylizowane na vansy(coś w ten deseń)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciężko mi się wypowiadać w kwestii męskich butów ;) moim zdaniem vansy nie są dobrym modelem na zimę, bo jeżeli chcesz ciepłe i nieprzemakające, to w takim wydaniu istnieje chyba tylko wersja skórzana. ale spróbuj może poszukać jakiegoś modelu sk8-hi. na zimę jestem zwolenniczką utów native i modelu fitzsimmons. w polsce są dość drogie, ale można je znaleźć np. tutaj: http://www.vegshoes.pl/23-nova.html
      pozdrawiam!

      Delete
  12. Nie można dodać też wpisu po polsku, naprawdę?
    Niektórzy mogą nie rozumieć po angielsku, a jednak wiele polek Cię czyta
    Nie mniej stylizacja świetna :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak możesz zauważyć - zazwyczaj dodaję posty dwujęzyczne. czasami kiedy nie mam zbyt dużo czasu dodaję tylko po angielsku - szczególnie kiedy treść tego posta jest banalna w zrozumieniu. moim zdaniem powinnaś/powinineś bardziej doceniać zdolności lingwistyczne polek ;)

      Delete
  13. Świetne spodnie, zazdroszczę odwagi o tej porze roku tak pięknie i kolorowo! Kolor szminki też jest nieziemski, co to za marka/odcień? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki wielkie :)
      szminka z topshopu (o dziwo mają niezłe pomadki) - kolor "on the town". tylko chyba nie mają ich już w sprzedaży...

      Delete
  14. uła.. podoba mi się klimat na Twoim blogu, jak tylko znajdę więcej czasu na pewno znów tu zajrzę przyjrzeć się wszystkiemu uważniej.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło! zapraszam w takim razie ;)

      Delete
  15. jak trafiłaś na PUDELKA?

    ReplyDelete

Thanks.
And i'm sorry for the captcha, but no spammers are wanted here.