instagram, yo

666 CHAMBERS ON INSTAGRAM

21.10.12

good friday. once again.

zeszły piątek był jednym z lepszych ostatnio. pod każdym chyba względem - idealna pogoda, pyszne jedzenie i miłe towarzystwo.
co prawda pogody nie wykorzystałam najlepiej, bo wychodząc o przerażającej porannej godzinie, byłam prawie pewna, że specjalnie cieplej się nie zrobi. stąd moje opakowanie w 3 warstwy i dodatkowo czapkę na głowie. inna sprawa, że jesień zawitała u mnie na dobre, bo nie potrafię już chodzić z odsłoniętymi częściami ciała. ubieram się w to, co najcieplejsze, na głowę zakładam czapkę i owijam się kominem. także z okazji jesieni wykorzystuję dynie jak tylko się da - gotując dziś meksykańską zupę dyniową i piekąc dyniowe brownie. sezon hodowania tkanki tłuszczowej chyba powinnam uznać za rozpoczęty. kolejne jesienne objawy? pochłanianie dużej ilości filmów, seriali i książek. skoro ciało będzie tracić, to chociaż umysł zyska haha mimo wszystko ta pora roku jest dla mnie stracona. fu.
poniższy zestaw znowu wydaje się być mocno chłopięcy. za duża koszulka, ogromna flanelowa koszula i do tego zielony bomber. wszystko idealnie ciepłe i wygodne. na "toczek" z kocimi uszami od givenchy chyba musiałabym zbierać całe życie. na szczęście z pomocą rok później przyszła mi ta czapka. idealne nakrycie głowy dla kociary, chociaż jedno ucho trochę opada.


english tomorrow, promise! i'm too damn tired today.





















[bomber jacket, oversized tee and checked shirt - second hand, pants - no name, platform sneakers - river island, bag - etorebka]

i mój ulubiony kawałek o piątku na koniec.

23 comments:

  1. nie spodziewałem się, że zobaczę Cię w takiej czapce, ale pozytywnie wyszło.

    ReplyDelete
  2. uwielbiam Cię:) chociaż Cię nie znam:P jesteś świetna

    ReplyDelete
  3. Nie ma co czapka jest zaje*ista!!! adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz prześwietnie :) Jesteś cholernie seksowna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah dziękuję, ale nie przesadzajmy!

      Delete
  5. uwielbiam Cię! jesteś absolutnie niesamowita, śliczna i nietuzinkowa + strasznie to miłe i pokrzepiające, że wśród blogerek można znaleźć wegan i ludzi, którzy kierują się jeszcze jakimiś dobrymi wartościami... ściskam, M. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. miło mi bardzo! szczególnie cieszę się, że ktoś zwraca uwagę na weganizm :) ale czy reszta wartości jest taka dobra... hehe

      Delete
  6. piękna stylizacja,wszystko razem tworzy naprawde fajny efekt!

    ReplyDelete
  7. mam te same buty :3 ciekawe spodnia i super czapka

    ReplyDelete
  8. Takie pytanie, czy żałujesz jakieś tatuażu? : )

    ReplyDelete
  9. masz fantastycznego fotografa kobieto:P (uszka na czapeczce też)

    ReplyDelete
  10. http://666chambers.blogspot.com/2012/10/jeans-weather.html czy możesz dać jakieś namiary na pierścionki z tej notki? będę super wdzięczna.

    ReplyDelete
  11. SUper masz styl ;) Czapka i buty mistrz ;D

    ReplyDelete
  12. łał spodnie najlepsze! ogólnie jesteś taaakaa ładna :)

    ReplyDelete

Thanks.
And i'm sorry for the captcha, but no spammers are wanted here.