instagram, yo

666 CHAMBERS ON INSTAGRAM

18.9.12

18.09

kiedy zobaczyłam te reeboki, pierwszą rzeczą, która przyszła mi na myśl, była sukienka widoczna poniżej. proste skojarzenie - w końcu są w tych samych kolorach.
sukienkę posiadam od dawna, ale podchodzę do niej ostrożnie, o czym może świadczyć fakt, że miałam ją ostatnio na sobie 3 lata temu. szaleństwo wzorów i kolorów. idealne na lato, podczas którego jej nie założyłam. nadrabiam teraz.

when i saw these reebok sneakers, first thing that came to my mind was the dress from this post. simple connotation - they're in the same colors.
i own this dress for a very long time, but it's damn hard to put it together with something. that's why last time i wore it was 3 years ago. color and pattern madness. perfect for summer, which is about to end. perfect timing.














[damn colorful dress (old one) - asos, sneakers - reebok ventilator, cuff - h&m]

30 comments:

  1. PIĘKNA SUKIENKA! POŁĄCZENIE JEJ Z ADIDASAMI - BOSKIE!

    POZDRO!

    DIVANAURLOPIE.BLOGSPOT.DE

    ReplyDelete
  2. Fajne połączenie sukienki (świetny, ciekawy krój) ze sportowymi butami. Bardzo pasuje do Ciebie takie łamanie konwencji :) Wiem jak jest, mam sukienkę w podobnym klimacie jeśli chodzi o ilośc i natężenie kolorów... jest świetna i nie mam jej nic do zarzucenia. Na siebie za to zarzuciłam ją aż raz, też ma ok. 3 lat. Taki lajf ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. krój ma właśnie świetny, chociaż wisi na moim nieistniejącym biuście hehe czy ja wiem czy łamię konwencje? teraz w końcu moda na sport + kobiecość. z tą miałam wyjątkowy problem pod względem butów. żadne do niej nie pasowały, a znalezienie prostych, czarnych koturnów/obcasów graniczyło (i dalej graniczy) z cudem. ciężkie życie weganki haha

      Delete
    2. Właśnie spoko, że nie czarne proste koturny, mogłoby wyjśc za grzecznie ;P

      Delete
  3. Replies
    1. hehe bez przesady :) ale dziękuję!

      Delete
  4. Świetnie, świetnie, jak zwykle u Ciebie :).

    ReplyDelete
  5. i sukienka i buty rewelacja!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    ReplyDelete
  6. miałam dziś wielki problem czy ubrać się na kolorowo, czy czarnobiało i chyba pomogłaś rozwiązać mi problem :) jak zwykle cudnie wyglądasz!

    patrzę, że Twój blog robi się coraz bardziej popularny, fajnie! ja pamiętam jak na początku wchodziłam, było po 0 komentarzy (i ja też wstydziłam się napisać :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękiii!

      też mnie to cieszy, ale oznacza też więcej pracy, a niedługo będę dysponować coraz mniejszą ilością czasu. niepotrzebnie! :)

      Delete
  7. Jak zwykle super, aczkolwiek czytając Twojego bloga nie spodziewałam się, że taka sukienka jest w Twoim stylu - pozytywne zaskoczenie!:)

    A skoro już skomentowałam, to muszę zadać jeszcze jedno pytanie, które mnie straaaasznie nurtuje. Jak to jest, że najcześciej weganie to ludzie z tatuażami i piercingiem ? Skąd to połączenie się wzięło? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki jak zwykle :) mam różne dziwne rzeczy, które rzadko noszę. może jeszcze kiedyś czymś zaskoczę.

      wzięło się prawdopodobnie stąd, że większość tych ludzi ma coś wspólnego ze sceną hardcore-punk, w której takie idee są od samego począdtku. nie dość, że jemy dziwnie, to słuchamy jeszcze dziwnej muzyki hehe

      Delete
  8. stylizacja super, świetne połączenie eleganckiej sukienki ze sportowym obuwiem, tylko albo mi sie wydaje, albo materiał się strasznie szybko gniecie co widać na zdjęciach i niestety taki typ sukienki powinnien przylegać do ciała a na TObie za bardzo odstaje, mniejszy rozmiar i byłoby idealnie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gniecie się, ale nie mam niestety swojego sztabu, który biegałby za mną z żelazkiem. pokazuję na sobie, to co noszę na codzień, więc widocznie musiałam wczoraj siedzieć :)
      nie mam figury idealnej, więc mniejszy rozmiar i wyglądałabym jak parówka.

      Delete
  9. ciężko jest połączyć adidasy z sukienką, wyszło ci BOSKO!
    <3

    ReplyDelete
  10. oh my gosh, you're adorable. following you on bloglovin' now.

    amen fashion xo.

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. no trochę szaleństwa w niej jest :)

      Delete
  12. love your sunglasses !! if you like, come check out my blog at

    http://anicajames.blogspot.it/

    xx Anicajames

    ReplyDelete
  13. wow that dress looks amazing o you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :) it's too big in the upper part, but i don't have perfect shapes haha

      Delete

Thanks.
And i'm sorry for the captcha, but no spammers are wanted here.